lördag 16 mars 2013

Undrar vem som hör av sig först.....


Fasen vad jag har ont i min arm och axel efter fallet förra veckan. Det är en svidande och brännande känsla i armen som inte går att lyfta framåt och uppåt. Utåt får jag den i ca 45 grader. Knät ser ut som om jag skurit av en apelsin och satt den ena halvan där. Och så är jag blå-grön-gul i olika skiftningar från hårfästet ner på fotryggen. Hur mycket blod som lagt sig i musklerna är ju svårt att veta.

Och ingen har hört av sig från det stora sjukhuset för att höra efter hur jag mår efter olyckan. Och då har jag ringt och lämnat meddelande på flera ställen, de personer som skall kontaktas enligt uppgifter på hemsidan. Men ingen respons. Så nu har jag istället skrivit ett långt och detaljerat mail till sjukhusdirektören, kvalitetsdirektören och två områdeschefer samt till patientombudsmannens kansli. Som sagt det skall bli intressant.

Den här veckan som var tänkt att vara fylld av frisk luft och uppladdning. Blev istället fylld av smärta och orörlighet!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar